♥ ⊰ عشــــ ـق در قلب مـــ ــا √⊱

·˙˙·• ღ° ஜ»عشق+تو»ஜ°ღ•·˙˙·

☆مرا دوست بدار، اندک ولی طولانیღ

♥ ⊰ عشــــ ـق در قلب مـــ ــا √⊱

 

1353401886.jpg

 

 

هر شب مرا با خود میبری ،

 

میبری به جایی که تاریک است و روشنایی آن تویی

 

هرشب مرا به اوج میبری ، میرسیم به جایی که نگاهت همیشه آنجا بود

 

ما یکی شده ایم با هم ، همیشگی شده عشقمان، بگو از احساست برای من...

 

همیشه میگویم تو تا ابد برایم یکی هستی ،

 

یکی که عاشقانه دوستش دارم ، یکی که برایم یک دنیاست....

 

دنیای زیبایی که درون آنم ،

 

ببین یک دیوانه دائم نگاهش به چشمان توست ، من همانم!

 

ببین که حالم ، حال همیشگی نیست ، اینجا ، همینجایی که

 

هستی باش، که قلبم بدون تو زنده نیست

 

ما عاشقانه مانده ایم برای هم ، من برای تو هستم و تو برای من ،

 

تمام نگاهت را هدیه کن به چشمان عاشق من...

 

هر زمان فکر بی تو بودن میکنم نفسم میگیرد،

 

اگر نباشی قلبم بی صدا میمیرد،مثل حالا باش ،

 

مثل حالا عاشقانه دوستم داشته باش ، نه اینکه فردا بیاید و  بیخیال ما باش....

 

گفته بودم که با تو نفس میگیرم ،

 

گفته بودم با تو در این زندگی تنها رنگ عشق را میبینم ،

 

رنگی به زیبایی چشمانت ،

 

اگر دست خودم بود دنیا را فدا میکردم برای همیشه داشتنت

 

تو را با هیچکس عوض نمیکنم ، عشقت را همیشه

 

در قلبم میفشارم و به داشتنت افتخار میکنم

 

تو را که دارم دیگر تنهایی را در کنارم احساس نمیکنم ،

 

غم به سراغم نمی آید و دیگر به جرم شکستن اعتراف نمیکنم!

 

ما یکی شده ایم با هم ، گرمای زندگی با تو بیشتر میشود

 

و اینجاست که دیوانه میشود از عشقت دل عاشق من... 

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت23:28---22 مرداد 1391
می خواستم بمانم ، رفتم ، می خواستم بروم ، ماندم

نه رفتن مهم بود و نه ماندن ، مهم من بودم که نبودم

این آیینه می شکند و به هزار تصویر تکثیر می شود

حالا بگو سهم نداشته ام از این همه “تو” کدام است ؟


morvarid
ساعت2:47---9 مرداد 1391
سلام دوستان هر کس مایل بود تو فیس بوک هم دوست باشیم و بیاد تو گروه من و دوستام خبر بده حتما آدرس گروه و خودمو بهش بدم
مرسی
منتظرم


sogand
ساعت0:03---23 تير 1391
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای بزور بهش حالی کنی ...
آپم و منتظر حضورت.حتما بهم سر بزن.راستی نیای الکی نخونده بگی خوب بود ها.یا اصلا نظر نده یا بخون و نظر بده


amir17
ساعت15:54---20 تير 1391


salam

خوبي؟

واقعا که وبلاگه عالي داشتي

ممنون ميشم اگ به منم سر بزني

راسي وبلاگم گروهيه و واس اينکه از وبلاگت خوشم اومده رسما ازت دعوت ميکنم که اگه خواسي ميتوني نويسنده وبلاگم بشي،قبول ميکني؟

موفق باشي

فعلا
پاسخ:ممنون از لطفت لينك شدي


arezoo
ساعت11:23---20 تير 1391
گذشته که حالم را گرفته است !

آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !

و حال هم حالم را به هم میزند

چه زندگی شیرینی!…
salam ajiii
kojaee nisti????


sepideh
ساعت11:06---20 تير 1391
هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی
به این فکر نباش که اون چقدر احمق بوده
به این فکر کن که اون چقدر به تواعتماد داشته . . .


sepideh
ساعت11:06---20 تير 1391
هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی
به این فکر نباش که اون چقدر احمق بوده
به این فکر کن که اون چقدر به تواعتماد داشته . . .


sepideh
ساعت20:25---14 تير 1391
امشب ز کَرَم حق گُهرى داد به نرجس / وز برج ولایت قمرى داد به نرجس

خوش باش که حق بال و پرى داد به نرجس / برخیز که زیبا پسرى داد به نرجس

میلاد صاحب الزمان بر شما مبارک


sepideh
ساعت9:46---11 تير 1391
دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند،و بعضی هاکه لیاقت دیدن تو ندارند،غرق شوند . . .

هادی
ساعت2:05---6 تير 1391
در جوانی آموختم که خود معمار زندگی خویش، خالق شادکامی و موجد تلخکامی خویشتنم. فلسفه من آنست که: همان چیزی را درو می کنی که کاشته ای، اکنون، عمیقاً بر این باورم.


اگر کسی تو را آن طور که می خواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد


sogand
ساعت0:23---6 تير 1391
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


arezoo
ساعت19:45---23 خرداد 1391
گاه گاهی که دلم می گیرد به تو می اندیشم خوب در یادم هست چه شبی بود آن شب! تو همان نوگل دیرینه و من برگ زردی که فتاده است به خاک و من اندر عجب این دیدار که تو بعد از سال ها هم چنان زیبایی! کاش می دانستی که چه کردی با من در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم چشم بر گرداندی و مرا سوزاندی
آپم


Asal
ساعت12:17---20 خرداد 1391
سلام

بـــــــــــــدو بیا

یه اپ متفاوت دارم...بدو بیا از کیک تولدم بخورتا تموم نشده

منتظرتم


هادی
ساعت3:47---20 خرداد 1391
چشمانت برای دیدن است نه بستن، پس چشمانت را برای دیدن حقایق بگشا




همواره در پیوند با رویاها باش، چرا که با مرگ رویاها، زندگی چون پرنده بال شکسته ای است، که یارای پروازش نیست.


arezoo
ساعت17:40---18 خرداد 1391
آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

، خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت


behrad
ساعت12:22---11 خرداد 1391
سلام عزیزم

مرسی که به وبم سر زدی..

خوشحال شدم

مرسی بابت اینکه لینکم کردی..

منم با افتخار لینکت کردم عزیزم

بازم بیا وبلاگم

خوشحال میشم.

پس منتظرم

فعلا بای
پاسخ:اخه چرا شماهم فيلتري؟؟؟؟؟؟


ali
ساعت11:05---9 خرداد 1391


سلام
به وبلاگم یه سر بزن عزیزم.


هادی
ساعت3:47---7 خرداد 1391
زیباترین سرزمین عاشقان انجاست
امیدوارم قسمتتون بشه برین
چون توصیف کردنش سخته
همین بگم ادم و زیر و رو میکنه
راستی سری دوم عکس ها را هم ببین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:13 ] [ rasool ] [ ]